مصاحبه آرشیو خبر ها
نگرانی وجود ندارد اما فتح دوباره اسکودتو آسان نیست

نگرانی وجود ندارد اما فتح دوباره اسکودتو آسان نیست

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در مصاحبه ی خود پس از بازی تیم اصلی مقابل تیم جوانان، ورود الکس ساندرو به تیم را تبریک گفت و در مورد نقش پل پوگبا در میدان صحبت کرد. همچنین در مورد مصدومیت های تیم به هواداران اطمینان خاطر داد نگران این موضوع نباشند.

پس از دیدار سنتی پیش فصل بین تیم های اصلی و جوانان یوونتوس که با گل پوگبا با نتیجه ی 1-0 به نفع تیم اصلی به پایان رسید، آلگری گفت و گویی با اسکای اسپرت ایتالیا انجام داد:

" رویارویی امروز با تیم پریماورا یک جلسه ی آموزشی خیلی خوب به منظور آماده شدن برای دیدار آخر هفته مقابل اودینزه بود. دیداری که مطمئناً آسان نخواهد بود. جورجو کیه لینی به خوبی از مصدومیت ریکاوری کرده است و برای این فصل سخت و نفس گیر آماده هستیم."

" نیاز به صبر و ایجاد تعادل در تیم داریم، به خاطر اینکه تیم جدیدی هستیم و باید ریتم اصلی خود را پیدا کنیم.اشتیاق زیادی برای این کار در بازیکنان وجود دارد."

امروز پوگبا در نقش آندرا پیرلو به عنوان یک بازیساز نقش آفرینی کرد:

" بله، پل امروز در این پست بازی کرد،در سال های آینده او در این نقش به خوبی بازی خواهد کرد. او حتی می تواند پشت مهاجمین نیز بازی کند، اما نیاز به سازگاری با شرایط و بازیکنان تیم دارد. من فکر می کنم پست ترکوارتیستا یک پست غیرمعمول است که می تواند تاکتیک های حریفان را خراب کند."

بپه ماروتا در مصاحبه ی خود تایید کرد که قرارداد الکس ساندرو نهایی شده است و مدافع پورتو امروز برای تست های پزشکی به تورین سفر خواهد کرد. آلگری در این مورد اضافه کرد:

" همگی می دانیم که پیدا کردن بازیکنانی که شایستگی حضور در یوونتوس را داشته باشند دشوار است، در این حین که سوپرکاپ را فتح کردیم الکس ساندرو به ما ملحق شده است و او کیفیت فوق العاده و انگیزه تهاجمی بالایی دارد. کوادو آسامواه نیز به زودی بازخواهد گشت، باشگاه به خوبی در این زمینه کار می کند."

" ممکن است از تجربه ی کافی برخوردار نباشیم، اما ما در حال رشد کردن هستیم و کیفیت بسیار خوبی داریم. به منظور ثبات حضور در هشت تیم برتر اروپا نیاز به کیفیت داریم."

کلودیو مارکیزیو به جمع مصدومین تیم آلوارو موراتا و سامی خدیرا ملحق شده است و برای سه هفته از میادین دور خواهد بود، در حالی که ماریو ماندژوکیچ به نظر رسید امروز از ناحیه ی زانو دچار مصدومیت شده است:

" جای نگرانی نیست، مصدومیت ها همواره اتفاق می افتند. موراتا از روز سه شنبه به تمرینات تیم بازمی گردد و شانس حضور در بازی مقابل رم در هفته ی دوم را دارد."

" مصدومیت ماندژوکیچ نباید جدی باشد، امروز شرایط او را ارزیابی می کنیم. اگر او نتواند در دیدار با اودنیزه به میدان برود، آن گاه بازیکن دیگری به جای او بازی خواهد کرد."

از آلگری در مورد فصل جدید و اینکه آیا یوونتوس می تواند پنجمین اسکودتوی متوالی را برنده شود پرسیده شد:

" حریفان زیادی وجود دارند و من فکر می کنم این فصل تیمی که در صدر جدول قرار می گیرد امتیازات کم تری به دست می آورد. فتح دوباره ی اسکودتو کار آسانی نخواهد بود."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: